Nasıl Üye Olabilirim?

Platin.com.tr ana sayfada sağ üstte bulunan “Üye Ol” butonuna tıklayın ve üyelik formunu doldurun.Bu şekilde siz de platin.com.tr ‘ye kolayca üye olabilirsiniz.

Üye olduktan sonra  tüm üyelik ve şifre işlemlerinizi “Hesabım” bölümünden kolayca gerçekleştirebilirsiniz. 

 

Kredi kartımla yapacağım alışverişlerde güvenlik anlamında bir sorun yaşar mıyım ?

Platin.com.tr’den yapacağınız alışverişlerin güvenliği bizim için önemli. Bu yüzden gereken tedbirleri alıyoruz ve yakından takip ediyoruz.

Ödeme sayfasında sizden istenen kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde Platin tarafından görüntülenemez ve kayıtlı tutulamaz.Alışveriş sırasında kullanılan kredi kartı ile ilgili bilgiler Platin’den bağımsız olarak  SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile şifrelenir ve sorgulanmak üzere ilgili bankaya ulaştırılır. Kartın kullanılabilirliği onaylandığı takdirde alışverişe devam edilir. Bu sayede üçüncü şahısların bu bilgileri ele geçirmesi engellenmiş olur.

 

Taksitli alışveriş imkanım var mı?

27 Eylül 2016 tarihli, 29840 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan; Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik Madde 1 uyarınca, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yapılan uygulama nedeniyle kozmetik ve gıda ürünlerinde tüm banka kartları ve kredi kartlarına taksitlendirme uygulaması kaldırılmıştır.

 

 

Siparişlerimde orijinal ürün mü alıyorum?

Platin.com.tr’deki tüm ürünler %100 orijinaldir ve tedarikçi firmalardan temin edilerek satışa sunulmaktadır.

Şayet Platin.com.tr’den aldığınız her hangi bir ürünün orijinal olup olmaması hususunda bir endişe yaşarsanız 444 98 85 ‘i arayarak veya sitenin en alt kısmında bulunan “İletişim” sekmesinden yararlanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Stokta olmayan ürünler tedarik edilip tekrar satışa sunulur mu?

Platin.com.tr olarak stoklarımızı devamlı güncelliyoruz.Ürün sayfası içerisinde bulunan “Stoğa girince haber ver” butonunu kullanarak,stoklarımız yenilendiğinde,bulamadığınız ürünle ilgili tarafımızdan bilgilendirme alabilirsiniz.

 

Sipariş vermek için ne yapmalıyım ?

Platin.com.tr ‘ye  üye olduktan sonra binlerce ürün arasından dilediğinizi seçin ve sepetinize ekleyin, kolay alışverişin keyfini çıkarın.

 

Sipariş takibimi nasıl yapabilirim ?

Siparişlerinizi platin.com.tr anasayfasında en üstte yer alan “Sipariş Takibi” linkinden kolayca takip edebilirsiniz.

 

Siparişimi ne zaman teslim alabilirim ?

Siparişini verdiğiniz ürünler Aras Kargo ile adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailinizden sonra size gönderilecek olan kargoya teslim bildiriminden itibaren Aras Kargo şirketinin sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir. Ayrıntılı bilgiye Aras Kargo ana sayfasında bulunan "Kaç Günde" butonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz.

 

Sipariş iptal ve iade işlemlerini nasıl yapabilirim ?

Siparişlerinizin iptalini aynı takvim günü içerisinde 444 98 85 ' i arayarak veya platin.com.tr anasayfa üzerinde bulunan "Kolay İade" linkinden gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişlerinizin iadesini 444 98 85 ' i arayarak talep edebilirsiniz. Talebinizin olumlu sonuçlanması halinde tarafınıza sağlanacak kargo iade kodunu kullanabilir ve Aras Kargo ile ürünlerinizi iade edebilirsiniz.İade işleminin başlayabilmesi için siparişinizle birlikte size gönderilen 2 nüsha halindeki İrsaliyeli Faturanızın 1 nüshasını, arkasında bulunan iade formunu doldurarak iade ürünle birlikte göndermeniz gerekmektedir.

Hatırlatmak isteriz ki; iade talebiniz olumlu yanıt almış olsa bile ambalajı açılmış, bozulmuş veya kullanılmış ürünlerin iadesi gerçekleştirilememektedir. Böyle bir durumda iade onayı iptal edilerek Aras kargo ile ürünleriniz alıcı ödemeli olarak tarafınıza kargolanacaktır.

 

Eksik olarak gönderilmiş sipariş için ne yapmalıyım ?

Siparişleriniz irsaliyeli fatura ile gönderilmektedir. platin.com.tr üzerinden vermiş olduğunuz siparişiniz ile size gelen gönderi içeriğinde fark gördüyseniz zaman kaybetmeden 444 98 85 üzerinden bize ulaşmanızı rica ederiz.

Konu ile ilgili bir araştırma başlatılacak ve bildirmiş olduğunuz iletişim kanalı üzerinden sizinle iletişime geçilecektir.

Eksik ürün başvurularınız , siparişin teslim edilmesinden sonraki 14 gün içerisinde belirtilmiş olan iletişim kanalları üzerinden yapılmalıdır.

 

 

 

Çerez Uyarısı İçerik

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.